Dlaczego my?
Branding to proces ciągły, który wymaga ciągłej pracy i konsekwencji. Poniżej przedstawiamy jego przykładowe elementy:
- Scrum
- Identyfikacja wizualna
- Big Idea
- Brand book
- Ścieżka klienta
- Cele, misja i wartości
- Szkolenia
- Historia marki
- Analityka
- Działania CSR (społeczna odpowiedzialność marki)
- Insight usługi
- Tone of voice
- Doświadczenia klienta
- Analiza konkurencji i ich działań
- Określenie grupy docelowej
- Kanały promocji
- Postrzeganie marki (desk research)
- Jakość produktów i usług
- Reason To Belive
- Aktywne zaangażowanie w społeczność (CRM)
Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy. Rodzaj współpracy w dużej mierze zależy od skali Twojej działalności, planowanych działań oraz budżetu.
Jednorazowo
Otrzymujesz pełny raport z audytu brandingowego wraz z zaleceniami i nowymi propozycjami komunikatów, strategii i identyfikacji wizualnej. Od A do Z prześwietlimy Twoją markę i usługę na tle konkurencji. Dostajesz gotowe rozwiązanie i konsultacje na której krok po kroku ustalimy ścieżkę rozwoju biznesu.
od 5000 PLN netto
Abonament
Spotkajmy się na rozmowę, zobaczymy co możemy zrobić dla Twojej marki. W każdym miesiącu będziemy kontrolować i analizować PR Twojej marki, udzielać konsultacji. Twój opiekun będzie odpowiedzialny za ustalanie gotowego planu działania.
od 2000 PLN netto/mies.
Razem zbudujmy markę.
FAQ
Rebranding to proces zmiany wizerunku i strategii marki, który ma na celu odświeżenie jej obecności na rynku. Rebranding może obejmować zmianę nazwy, logotypu, kolorów, sposobu komunikacji z klientami, produktów lub usług oferowanych przez markę. Celem rebrandingu jest zwykle zwiększenie atrakcyjności marki, wyróżnienie jej na tle konkurencji, przyciągnięcie nowych klientów i zbudowanie lojalności wśród obecnych klientów.
Działania brandingowe oferujemy zarówno w formie jednorazowego doradztwa jak i stałej współpracy.
Tak, na wszystkie usługi wystawiamy faktury VAT.